HELLO DECEMBER !

2.Dec.16

whatta year guys! sekejapnya dah nak masuk 2017! and guess what, sape rasa yang dia sangat tak produktif tahun ni? give me five, coz im too! *nangis ramai2*

actually aku rasa bersalah sangat sebenarnya, sebab dah banyak kali aku janji nak tulis  entry pasal bilik and usrah, tapi......tak tertulis tulis sebab aku malassss. hahahhhaahaha
not that lazy actually, cuma entah lah, bila nak tulis blog ni mmg betul betul perlukan mood yang jitu dan semangat yang kuat. kbye.

i still in daydreaming hope for miracle come.

currently aku tengah mid sem break, serius weyh ni cuti takde class je, tapi assignment, speech, homework, study for incoming test, alahayy semua ada and banyak giler.  hahahahaha

okay, so these a few of my room pictures and meja study aku, before this sem 2 aku stay kolej UiTM, tapi sebab aku ni tak aktif masa kat kolej dulu,so sem 3 aku stay dekat Apartment Yayaasan Pelajar Melaka, yang terletak depan kampus je. lagi senang and dekat actually, cuma fee dia 2x ganda lagi mahal lah dari price Uitm..which is MYR800+ per sem.



 yang ber-Panda panda tu ofcoz lah katil kita, sebelah tu katil rumet cute kita, Syahatiqah nama dia, tapi kita panggil dia Ika je,  hee, then wallpaper bilik kita tu pun dia yang sponsor, cantik kan? *thankk you Ika*




and these view from katil kitorang..wallpaper Ika jugak..hahahaha
cuma lampu tu je aku punya, gigih tu before start sem ni cari sebab nak pasang kat bilik, and aku bukak lampu tu bila aku tidur sorang je or time layan movie ke...acah acah romantic. T__T





hahahahaha, ni lah almari aku yang tak semenggah mana.. yang every week kena kemas balik sebab cepat messy..hahahaha especially at the shawl part..then bawah tu tempat makanan, tak banyak sangat sebab sem ni aku selalu balik rumah..  T___T


and the best part is my study table..hehehe, inilah meja solek, meja makan dan meja study, tapi jarang guna utk study sebab biasa buat dekat meja "jepun" dekat bawah. 

so yeahh,itu je..lagi nak cerita apa ea? erm yang pasal Usrah tu aku share lain entry okay, sebab kat situ banyak nak cerita..and kena buka note balik, sebab pasal agama kan, takleh main tulis je..

lastly, guys tolong doakan aku berjaya dengan cemerlang for my incoming final exam, last sem is really really my bad sem ever and kita kiciwa sangatttt...
thank you so much and may Allah SWT bless us in every little things we do :D
aamiin.